Polar world

Veljača u skupini s ranim učenjem engleskog jezika protekla je u znaku godišnjeg doba zime i vremenskih prilika koje nas u ovo doba godine uobičajeno očekuju. Priča „Polar Bear, Polar Bear What Do You Hear“ kod djece je pobudila veliki interes i znatiželju za polarne životnje te život na Sjevernom polu. Vodeći se njihovim interesima, u skupini smo provodili aktivnosti istraživanja snijega i leda te time kod djece poticali spoznajni razvoj, logičko zaključivanje, pažnju i koncetraciju, logičko-matematičke kompetencije (geometrijski oblici, broj, više, manje i jednako mnogo). U aktivnostima proučavanja nastanka snijega, snježnih pahulja i nastanka leda, mikroskopom smo promatrali i istraživali strukturu leda i kapljica vode. U likovnim aktivnostima slikali smo ledom i istraživali boje. Velik interes kod djece potaknulo je upoznavanje Sjevernog i Južnog pola, životinja i ljudi koji tamo žive. Kroz enciklopedije, priče, fotografije, flash kartice i stolno-manipulativne igre upoznali smo kako se zovu, čime se bave, kako izgledaju i gdje žive Eskimi. U sobi dnevnog boravka osmislili smo novi centar aktivnosti „Iglu“ u kojem su djeca upoznavala običaje i način života Eskima. Aktivnostima kao što su pecanje ribica i gradnja različitim pedagoški neoblikovanim materijalima (kocke, pvc čaše), djeca su poticala razvoj fine motorike, a kroz enciklopedije, priče i slike bogatila su rječnik i spoznaju o životu na najhladnijim točkama Zemlje. Upoznavajući životinje (polarni medvjed, polarna lisica, pingvini) poticala su razvoj logičko-matematičkih kompetencija, a likovnim aktivnostima (Aurora borealis, newspaper polar bear) poticala su razvoj fine motorike, kreativnosti i mašte. Zamišljenom fantazijom na trenutak smo otputovali na Sjeverni pol i uživali u muffinima i čaju koje su djeca pripremila uz pomoć odgojiteljica.

Odgojiteljice
Vlatka, Anita i Željka

Skupina s ranim učenjem engleskog jezika -centralni objekt Pucekovićeva